Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Friday, July 23, 2010

Hadiah misteri ^.*

Dari mane datang hadiah misteri ni? hahaha

Lately ni aku sangat suke berblog... Ooops bukan mengemas kini blog *ayat skema* tapi suke melawat-lawat blog kengakawan...ader yg mmg aku jadi follower, ader yg senyap2 je ikut perkembangan diorg..

Kebanyakkan blog yang aku lawat ni jarang aku tinggal jejak langkah hatta bekas tapak kasut, sebab selalunya aku melawat tanpa memakai kasut.. *ekekek :devilishgrin: * .. bukan ape, rase cam malu plak, tuan umah kemain update blog, kita yg follower ni sebulan sekali pon payah...so aper yg aku buat, hmmm just bookmark url diorg ni kat desktop opis, xde keje, inilah yang aku wat..membaca tulisan mereka yg aku kire cukup rajin mengarang..



~gmbr still kurang jelas even dah banyak kali buat~

Tapi ader satu blog nih, name nye Yaya Cottage... mmg selalu ikut sebab dia akan menceritakan tentang deco2 berkonsepkan english style... aku minat jgk konsep english style nih, nmpak kiut dan comeyl.. tapi menurut Mr Pooh, rumah nnti, dia xmau konsep tu....waaaa duka citanya.. * xpe.. nikan br jadi tunangan, nnt bila dah sah nnt, memandaila aku tunjuk skill hikmat memujuk tak terbatas aku.. * xdapat deco kat living room ke, dapat kat bahagian dapor pon dah okay dah... ngeee

Menurut tuan umah, kalu jadi follower dia, akan ader hadiah misteri..eceh.. terus aku berani menampilkan diri ini menjadi follower dia... *eceh, nampak sgt kemaruk hadiah..*


Pesanan penaja: Tapi kalu xdapat pon xkisah sebab mmg aku selalu follow pon...tapi harap2 dapat la... boleh la hadiah tu jadi 1st item aku ke arah mengumpul barang2 berkonsepkan english style nih..

1 comment:

Pen Merah Staff said...

hehe..smela kite,,mse sayer berblogger dlu,mcm ni la hihi...hurm jom blogwlking kt http://thehappybabyshop.blogspot.com ye...harga murah2 hihi