Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 23, 2010

E" for Engagement"

"T" untuk Tunang...

Dlm masa cbuk menguruskan dan memikirkan pasal hari besar nnti, aku nak bercerita serba sedikit pasal majlis pertunangan yg berlansung pada 26 September 2009... bersamaan 7 syawal... amik berkat bulan syawal..


Baju nih sebenarnye xjangka pon nak warna pink.. konon nak warna kuning...tapi sebab aku beli lace tu dulu, n try pi padan ngan kaler kuning, cam x masuk plak...nak xnak warna pink la yg ok...so beli la plak kain chiffon warna pink tuh...n manik tu dijahit sendiri oleh mak aku and aku... berminat? nak tempah? kekekek tggu cheq siapkan tudung nikah cheq dulu na..skrg bz yg amattttt...



muka my pareny yang ceria nak menerima menantu... *ooops leh dpggil menantu dah ke?? question *




Bersama Mr Pooh yg terlebih senyum..kekekwk... Hantaran ni ilham gabungan idea mak aku and aku without cilok dr mana2 magazine... yg kotak segi 6 tu idea aku...mmg dari dulu nak wat lain dari yg lain...hasilnye yg korang nampak nih dan ianya mengejutkan semua pihak... *kreatif x... heeeee:eheh: *




Masa pihak lelaki dtg... makcik2 and pakcik2 yg menguruskan hantaran lelaki..pihak lelaki time ni nampak makanan je..hikhik so kita bg diorg rehat, mkn, tenang kan fikiran b4 kejutkan dengan nilai hantaran...



Tadaaaaaaaaaaaaaa.... ni la MR POOH saya.. *pssst cube tgk perut Mr Pooh, samakan ngan POOH :ahaha:*

1 comment:

Zalieda said...

bestnyer ber blog...ida xleh nk online slalu...huhuhuhu windu nyer sama kamuuuuuuuuu