Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, May 1, 2010

Dugaan dan Kegembiraan buat MR PooH

Macam suspen je title entry kali ni kan... tapi itula yg berlaku kepada my fiance..Mr Pooh...cerita-cerita dan kejadian yang bertindih harapnye membawa seribu kebahagiaan dan kemanisan kepada kami kelak..

Ceritanye bermula pada 23hb...dimana ketika itu hanya tinggal 2 hari lagi pembukaan restoran Mr Pooh..Tetapi pada hari itu, segala renovation masih belom siap...ini semua salah kontraktor yg mak aih...Memula aku jumpe teramatla belagak...Bak org kedah ckp.."cakap kencang..." Time tu dia ckp 8hb kedai dah siap...But now see....Dah terlebih sudah...So aku dah dapat rasa yang Mr Pooh mmg susah hati...Jadi kontraktor pon startla mengerah tenaga kerja nya menyiapkan siang dan malam..

Pada 24hb malam, Mr Pooh dtg amik aku dan bawak ke kedai..Terkejutnye tgk kedai time tuh...mmg selerak...meja zxsampai lagi...Sinki xsiap lagi, pintu toilet, cermin, etc...Pendek kate mmg mendukacitakan lah...Sampai panjang xterkata apa2 dah..Esok dah nak opening,.aku nak tolong pon jadi xtau..ke sini sepah, ke sana selerak...*dalam hati ni...Tuhan je tau camne marahnye aku kat kontraktor n the staff..So lebih kurang 12 lebih barula Mr Pooh antar aku balik umah..tapi Mr Pooh kembali ke kedai..Dengan hasrat nak tunggu meja sampai...Tapi bila jam kul 4 pon xsampai, so Mr Pooh n staffnye pon nak balik umah la...*Penat siut*...Sampai kat kete, mr Pooh tgk kete dah kene pecah...Wut??? Bag laptop MrPooh dah kene curik..Padahal parking tul2 depan kedai...Waaa yang penting dalam tu ialah dokumen kedai...Sian Mr Pooh aku...

Siannye kat Mr Pooh ku...Susah hatinya berganda...kalu laptop boleh beli ganti...ini dokumen penting...Sape mau jawab..tp as usual, Mr Pooh tenang je cerita kat aku...aku plak yg emosi lebih...Time tu dlm hati duk pikir ader org sebotaj je...Dahla dlm bag tu ader kamera...so ader gambar2 dr awal renovation sampai nak dekat siap...:sobrakana: *waaaaaa xdapatla aku nak publish kat blog gambar kedai Mr Pooh....@#$%^&* punye pencurik...Ggrrrrrr ...So kitaorg hanya mampu wat report dan berdoa agar dikembalikan dokumen itu...*korang2...tolong la doa jgk erk...

25hb plak..opening pon start...bayangkan time opening slalu havoc...Ni kedai time tu baru nak sampai meja, kontraktor baru nak pasang pintu, baru nak naikkkan cermin sinki...Mmg sakit hati aku nih...Tp Mr Pooh mmg rilex...Tu yang wat aku kagum ngan dia...Dia xpernah tunjuk susah hati depan aku...Kecuali mulutku yang comel *ngeee comel ke :blush:pakse dia story isi hati dia...

26hb...Startla pembukaan Restoran Ani Sup Utara Wangsa Maju...hari yang begitu bermakna buat lelaki yang aku cintai...Tertunailah salah satu impian dia...Tatkala memberi ucapan perasmian, aku dengar ada nada kepuasan dan bangga dalam dirinya...sesungguhnya dia mmg berhak atas hasil usahanya selama ini... To Mr Pooh... I always love u and stand by ur side... :inlove:MUAHHHHH

p/s terpanjang plak entry kali ni...jgn mare

No comments: