Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, May 29, 2010

Kejutan Buatmu, Kejutan Untukku

Hahhahh nampak sgt tamaknye... Dah nak bagi kejutan kat org, diri senirik pon nak jugak... Tp biarlakan, nak tggu org wat kejutan kat diri senirik nih xmerasa...So bile bende biasa pon wat2 terkejut pon ape salahnye...

Pada hari selasa lepas, hari lahir Mr Pooh..So setelah difikir semasaknye, :ha?: aku pon cadang nak wat suprise kat Mr Pooh.. 2 minggu sebelum beday, dah wat online order cuppies siap delivery lagi... Disebabkan Mr Pooh amat minat MU Theme, so cuppies pun aku mintak tema MU...
On that day, cuppies pun dihantar dah ternyata suprise nye menjadi..Tapi dah sah2 Mr Pooh tau dr aku sbb si penghantar cakap " cupcake ni tunang en yg bagi..."..:inlove:. hmm xpela.. janji mmg aku tau Mr Pooh mmg suke dapat cuppies tu.. *confident je dia suke heeee*
Hadiah yang lain yg aku bagi...ngeeee Surprise...!!!! *gedikk jew*

Ok so sbb ader hadiah lain untuk diberi, malam tu aku pon jumpa Mr Pooh... Jeng jeng jeng.. Disinilah surprise untuk aku.. Mr Pooh cakap, ada seseorg telah mengambil gambar aku secara curi "candid" dan telah upload di facebook.. What??? Somebody has took my picture and published it??? Yeahhh aku suke...hahahha mesti korg cam pelik kan..aku suke org candid gambar aku? yeah of kos la suke dengan status aku yg gile glamer and bajet muke photogenik nih..ngehhh..Sepanjang perjalanan tu aku duk bising tanye comel xmuke aku dalam gambar aku, ok tak tudung aku, ape org komen pasal gambar aku...sampai Mr Pooh pon pening tapi redha ngan kesengalan tunang nye ini..

Then, sampai je kedai terus Mr Pooh tunjuk gambar itu.. You know guys? The title of that picture is 'Gadis Melayu Terakhir'... Waaa mak nak pengsan nyah.. n muke mak still comel walaupon kelihatan agak ketat menahan kentot..*wakakakka akhirnye mengaku muke xcomel* :devilishgrin:dan yang pasti komen yg diberikan tu semua buat aku nak terbang lebih tinggi..kikiki

Rupanya yang ambil gambar aku tu free lance photograper iaitu Mr Ahmad Radhafizal.. beliau telah mengpublish *kelihatan kesalahan tatabahasa disitu* di facebook dan flickr... Oleh kerana aku ni bukanlah kawannye di facebook, so aku just tgk gambar dari flick je..nk copy plak xbleh..sekali lagi dengan penuh usaha, aku just bg korg link je..."GADIS MELAYU TERAKHIR"... Btw, to Mr Ahmad Radhafizal.. Thank you...biggrin

1 comment:

Unknown said...

Mr Ahmad Radhafizal menggunakan samaran Chottouch n chot candicstreet... cari la kat fb and add... ckp saya gadis melayu terakhir nak jadi rakan fb awak.... muahahahaha